CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

12 August 2010

How To Remove Tin Foil?

Ok, sebelum ni aku ada cerita Ziqri minum susu Enfagrow kan...And aku ada jugak cerita yg aku ada join Enfamama Club kan...And 1 of the benifitnya...I can redeem things for Ziqri...So, untuk buat redemption tu, harus la kena kumpul points yang boleh dapat dgn kumpul foil yg ada pada tin susu tu.


Ni la tin foil yg aku kena kumpul everytime bukak susu baru. Biasanya aku bukak dgn pakai pisau. Rupa-rupanya...setelah dpt info from Enfamama Club...cara yg betul utk bukak tin foil tu ialah...


... dengan menggunakan objek tumpul...aku guna ujung sudu la. IMPORTANT: DO NOT USE A SHARP KNIFE TO CUT THE TIN FOIL TO PREVENT THE FRAGMENTS FROM FALLING INTO THE MILK POWDER.

Ha...selama ni guna pisau. Ntah dah berapa byk la fragments yg dah masuk dlm susu Ziqri!


Ni lah dia tin foil yg jadik my collection skrg. Berharga ok, benda ni. 1 tin foil ni 40 points. Banyak tu. If Wyeth, guna scoop. 1 scoop 10 points. Lambat skit la nak dpt redeemnya. Tapikan...item redemption Wyeth lagi best dari Mead Johnson ni...Wyeth ada electrical item yg boleh redeem. Unlike Mead Johnson yg cuma ada barang mainan jer...

So, Mead Johnson...boleh tak banyakkan lagi item utk redeem?

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails