CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

12 April 2009

saya suka membaca

Yes...I love books. I love reading. Tak kesah lar buku or magazine or newspaper...This is 1 of my hobby. Dulu masa tak kawen lagi mmg rajin beli novel. Kadang2 smpi terbeli novel yg sama sbb dah lupa penah baca & beli novel tu :-). Dulu rajin pegi The Mall sewa buku kat situ. Kalo novel aku suka beli novel Norhayati Berahim. Mmg byk lar koleksi novel dia :-).

Tapi sejak kawen ni tak berkesempatan nak baca novel lagi dah. Aku ni jenis kalo dah baca novel mmg tak toleh kiri kanan. Makan pon tak. Kalo boleh nak abiskan buku tu aritu jugak. Smpi pening2 dibuatnya sbb asik dok terbaring jer baca novel. Skrg ni kalo aku buat mcm tu lagi...alamatnya, 1 keje umah lar tak buat. Tak berasap ler jawabnya dapur :-P.





Ha...ni latest buku yg aku beli. Kebetulan time kitorang tgh makan, ada 1 pakcik ni jual. Hopefully aku dpt abiskan baca buku ni & not only that, I hope that I can practice it also. Buku ni mmg lengkap. Sesuai utk jadikan bahan rujukan utk aku yg ilmu agama tak berapa nak dalam nih, hehehe...






Ni pulak buku cite yg aku beli masa kat Krabi Airport. Next month genap lar setahun buku nih. Tapi smpi lar ni tak abis2 lagi baca, hehehe...Ntah bila nak abis baca pon aku tak tau lar. Story...quite interesting. Cite pasal mat saleh ni kawen ngan org Thailand.

Time yg paling aku suka membaca ialah time nak tido. Before tido mesti nak kena baca. Baru leh tido. Tapi kalo dah ngantuk tuh, terus lelap ler jawabnya...

So, dekat katil aku mmg bersepah ngan bahan bacaan. Tak caya...Tgk lar nih...





Ni kat sebelah kanan katil...






Ni lak kat sebelah kiri katil, hahaha...Ntah bila aku nak kemas pon tak tau lar...Agak2nya bila buku2 tu dah menimbun di kiri & kanan baru kemas kot, hahaha...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails