CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

11 November 2008

My weekend

Sat - My PIL ada buat kenduri doa selamat sempena they all nak pegi Mekah on 27/11. Ramai jugak lar yg diorg jemput...Semuanya sedara-mara jer...Dan byk jugak makanan yg dimasak utk aritu. Tapi memandangkan keadaan aku yg tak m'izinkan...Aku tlg sikit2 jer la :-). Tak larat nak buat keje...Makan pon tak lalu...Walaupon mcm2 lauk-pauk yg diorg masak tapi aku cuma makan nasi, telur masin & sambal tumis ikan bilis jer. Itu jer yg boleh masuk tekak aku nih. Mlm aku makan roti & sambal tumis jer...Dah mlm lagi tak lalu nak makan.

Sun - Arini sesi mengemas lar pulak. Mmg penat aku rasa, sampai terpaksa cancel pegi tgk cite James Bond kat 1U! Tapi mcm mana pon aku tetap lar pegi 1U mlm tu...nak pegi beli baju & seluar aku. Perut aku ni baru nmpk sikit jer tapi seluar suma dah tak muat...so, kena lar beli yg baru...Mmg rambang mata gak lar tgk baju2 maternity kat jusco. Cntk2 sumanya...At last aku beli 2 baju, 2 seluar. Save it for next month lak :-P. Lagi 1, tujuan aku pegi 1U sbb nak beli hadiah b'day 4 my hubby tapi bila aku tanya...dia ckp tak payah beli...Dia suh simpan duit. So, aku belanja dia makan jer kat Kenny Rogers.

3 comments:

Anonymous said...

>> saya pun belum sempat tgk lagi cerita bond yg baru tu...

Anonymous said...

Sinchan- ala2 teruk gak la ko mabuk pregnant tu ek :)

fifi said...

wah..dah beli baju baru eh..
ja.. aku book tiket gi bali lagi thn dpn... haha.. 96 hinggit jer..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails